Obchod |
|
1. Jaké z námi dodávaných produktů Vás nejvíce zajímají a obchodujete s nimi? |
|
2. Jaké z námi dodávaných produktů Vás zaujaly, ale potřebovali byste více informací pro jejich zařazení do Vašeho portfolia? |
|
3. Jak jste spokojeni s předprodejní a prodejní podporou našeho týmu? |
|
4. Jak jste spokojeni s kvalitou našich obchodních informací a nabídek potřebných pro Vaše rozhodnutí? |
|
5. Jste spokojeni s rychlostí odezvy obchodního týmu? |
|
6. Uvítali byste také možnost komunikace prostřednictvím klientského portálu s možností vytvoření poptávky/nabídky/objednávky? |
|
7. Jste spokojeni s kvalitou našich technických informací potřebných pro Vaše obchodní rozhodnutí? |
|
8. Jaké z námi dodávaných produktů jsou z hlediska získání relevantní nabídky nejobtížnější/nejsložitější? |
|
9. Jste spokojeni s dodací lhůtou objednaných produktů? |
|
10. Vyhovuje Vám způsob dodání objednaných produktů? |
|
Technická podpora |
|
11. Jste spokojeni s úrovní a kvalitou technických informací od našeho technického týmu, pokud tyto potřebujete při nasazení zakoupených produktů? |
|
12. Pokud jste se setkali s technickými potížemi při provozu u nás zakoupených produktů, získali jste od našeho technického týmu informace a podporu při jejich řešení? |
|
13. Je rychlost odezvy našeho technického týmu z Vašeho pohledu dostatečná? |
|
14. Vyhovuje Vám způsob komunikace s naším technickým týmem? |
|
15. Byla by pro Vás zajímavá možnost předplacené zvýšené podpory včetně garance SLA? |
|
Školení |
|
16. Uvítali byste možnost dalšího školení vašich obchodních specialistů? |
|
17. Uvítali byste možnost dalšího školení vašich technických specialistů? |
|
18. Je úroveň školení vedených našimi specialisty dostatečná? |
|
19. Preferujete spíše on-line nebo on-site školení? |
|
Marketing |
|
20. Jsou informace, které získáte prostřednictvím našich webových stránek, newsletterů, nebo přímou komunikací dostačující a adekvátní Vašim potřebám? |
|
21. Je četnost a obsah našich newsletterů pro Vás vyhovující? |
|
22. Jaké další komunikační kanály byste uvítali? |
|
23. V případě akcí pořádaných jako osobní setkání preferujete spíše častější menší workshopy zaměřené na konkrétní problematiku, nebo občasné větší akce spojené s prezentací více výrobků/produktů? |
|
24. Preferujete spíše akce pořádané on-line, např. webináře? |
|
Naši dodavatelé |
|
25. Máte osobní zkušenost s komunikací/podporou týmu výrobce SOPHOS námi dodávaných produktů? Prosím zaškrtněte a dále se věnujte upřesnění daného výrobce v textech. |
|
25.01. Jste spokojeni s předprodejní/prodejní podporou výrobce? |
|
25.02. Jsou pro Vás obchodní informace získané od výrobce relevantní a srozumitelné? |
|
25.03. Je pro Vás překážkou jazyková bariera? Pokud ano, jaký jazyk preferujete? |
|
25.04. Je pro Vás rychlost a kvalita získaných informací od výrobce dostačující? |
|
25.05. Jsou komunikační kanály výrobce jako web, klientský portál, mailing a on-line kanály dostačující? |
|
25.06. Jaké komunikační kanály nejčastěji využíváte? |
|
25.07. Jsou informace poskytované vyjmenovanými komunikačními kanály srozumitelné a přínosné pro Vaši práci? |
|
25.08. O jaké produkty výrobce se nejvíce zajímáte, jsou pro Vás obchodně zajímavé? |
|
25.09. Jak jste spokojeni s kvalitou těchto výrobků? |
|
25.10. Jak hodnotíte úroveň technické podpory výrobce? |
|
25.11. Je rychlost odezvy technické podpory výrobce z Vašeho pohledu dostatečná? |
|
25.12. Jste se způsobem řešení technických problémů spokojeni? |
|
25.13. Jaké vlastnosti Vámi používaných produktů byste vyzdvihli jako konkurenční výhodu? |
|
25.14. Co Vám na používaných produktech schází v porovnání s konkurencí a považujete je za konkurenční nevýhodu? |
|
25.15. Co vidíte jako hlavní překážky / rizika v dalším rozvoji spolupráce s daným výrobcem? |
|
25.16. Jaká pozitiva vidíte na rozvoji další spolupráce s daným výrobcem? |
|
26. Máte osobní zkušenost s komunikací/podporou týmu výrobce PROGRESS SOFTWARE (IPSWITCH) námi dodávaných produktů? Prosím zaškrtněte a dále se věnujte upřesnění daného výrobce v textech. |
|
26.01. Jste spokojeni s předprodejní/prodejní podporou výrobce? |
|
26.02. Jsou pro Vás obchodní informace získané od výrobce relevantní a srozumitelné? |
|
26.03. Je pro Vás překážkou jazyková bariera? Pokud ano, jaký jazyk preferujete? |
|
26.04. Je pro Vás rychlost a kvalita získaných informací od výrobce dostačující? |
|
26.05. Jsou komunikační kanály výrobce jako web, klientský portál, mailing a on-line kanály dostačující? |
|
26.06. Jaké komunikační kanály nejčastěji využíváte? |
|
26.07. Jsou informace poskytované vyjmenovanými komunikačními kanály srozumitelné a přínosné pro Vaši práci? |
|
26.08. O jaké produkty výrobce se nejvíce zajímáte, jsou pro Vás obchodně zajímavé? |
|
26.09. Jak jste spokojeni s kvalitou těchto výrobků? |
|
26.10. Jak hodnotíte úroveň technické podpory výrobce? |
|
26.11. Je rychlost odezvy technické podpory výrobce z Vašeho pohledu dostatečná? |
|
26.12. Jste se způsobem řešení technických problémů spokojeni? |
|
26.13. Jaké vlastnosti Vámi používaných produktů byste vyzdvihli jako konkurenční výhodu? |
|
26.14. Co Vám na používaných produktech schází v porovnání s konkurencí a považujete je za konkurenční nevýhodu? |
|
26.15. Co vidíte jako hlavní překážky / rizika v dalším rozvoji spolupráce s daným výrobcem? |
|
26.16. Jaká pozitiva vidíte na rozvoji další spolupráce s daným výrobcem? |
|
27. Máte osobní zkušenost s komunikací/podporou týmu výrobce INNOVAPHONE námi dodávaných produktů? Prosím zaškrtněte a dále se věnujte upřesnění daného výrobce v textech. |
|
27.01. Jste spokojeni s předprodejní/prodejní podporou výrobce? |
|
27.02. Jsou pro Vás obchodní informace získané od výrobce relevantní a srozumitelné? |
|
27.03. Je pro Vás překážkou jazyková bariera? Pokud ano, jaký jazyk preferujete? |
|
27.04. Je pro Vás rychlost a kvalita získaných informací od výrobce dostačující? |
|
27.05. Jsou komunikační kanály výrobce jako web, klientský portál, mailing a on-line kanály dostačující? |
|
27.06. Jaké komunikační kanály nejčastěji využíváte? |
|
27.07. Jsou informace poskytované vyjmenovanými komunikačními kanály srozumitelné a přínosné pro Vaši práci? |
|
27.08. O jaké produkty výrobce se nejvíce zajímáte, jsou pro Vás obchodně zajímavé? |
|
27.09. Jak jste spokojeni s kvalitou těchto výrobků? |
|
27.10. Jak hodnotíte úroveň technické podpory výrobce? |
|
27.11. Je rychlost odezvy technické podpory výrobce z Vašeho pohledu dostatečná? |
|
27.12. Jste se způsobem řešení technických problémů spokojeni? |
|
27.13. Jaké vlastnosti Vámi používaných produktů byste vyzdvihli jako konkurenční výhodu? |
|
27.14. Co Vám na používaných produktech schází v porovnání s konkurencí a považujete je za konkurenční nevýhodu? |
|
27.15. Co vidíte jako hlavní překážky / rizika v dalším rozvoji spolupráce s daným výrobcem? |
|
27.16. Jaká pozitiva vidíte na rozvoji další spolupráce s daným výrobcem? |
|
28. Máte osobní zkušenost s komunikací/podporou týmu výrobce LANCOM námi dodávaných produktů? Prosím zaškrtněte a dále se věnujte upřesnění daného výrobce v textech. |
|
28.01. Jste spokojeni s předprodejní/prodejní podporou výrobce? |
|
28.02. Jsou pro Vás obchodní informace získané od výrobce relevantní a srozumitelné? |
|
28.03. Je pro Vás překážkou jazyková bariera? Pokud ano, jaký jazyk preferujete? |
|
28.04. Je pro Vás rychlost a kvalita získaných informací od výrobce dostačující? |
|
28.05. Jsou komunikační kanály výrobce jako web, klientský portál, mailing a on-line kanály dostačující? |
|
28.06. Jaké komunikační kanály nejčastěji využíváte? |
|
28.07. Jsou informace poskytované vyjmenovanými komunikačními kanály srozumitelné a přínosné pro Vaši práci? |
|
28.08. O jaké produkty výrobce se nejvíce zajímáte, jsou pro Vás obchodně zajímavé? |
|
28.09. Jak jste spokojeni s kvalitou těchto výrobků? |
|
28.10. Jak hodnotíte úroveň technické podpory výrobce? |
|
28.11. Je rychlost odezvy technické podpory výrobce z Vašeho pohledu dostatečná? |
|
28.12. Jste se způsobem řešení technických problémů spokojeni? |
|
28.13. Jaké vlastnosti Vámi používaných produktů byste vyzdvihli jako konkurenční výhodu? |
|
28.14. Co Vám na používaných produktech schází v porovnání s konkurencí a považujete je za konkurenční nevýhodu? |
|
28.15. Co vidíte jako hlavní překážky / rizika v dalším rozvoji spolupráce s daným výrobcem? |
|
28.16. Jaká pozitiva vidíte na rozvoji další spolupráce s daným výrobcem? |
|
O Vás |
|
Jméno: |
|
Společnost: |
|
Pozice: |
|
Mé zaměření ve společnosti je: |
|
E-mail, na který Vám budou doručeny Vaše odpovědi |
|
Souhlasím, aby společnost Annex NET, s.r.o. zpracovala a použila z dotazníku získané informace pro vlastní potřebu, zejména pro zlepšení služeb poskytovaných svým obchodním partnerům a ne pro marketingové potřeby. |
|
Souhlasím, aby společnost Annex NET, s.r.o. poskytla dle svého uvážení získané informace nebo jejich část dále uvedeným výrobcům pro jejich potřebu, zejména pro zlepšení služeb poskytovaných svým obchodním partnerům a ne pro marketingové potřeby. Souhlas uděluji pro poskytnutí informacím těmto výrobcům: (Označené políčko výrobce znamená souhlas, neoznačené políčko výrobce znamená nesouhlas). |
|
|